Buttons/pagina's

    

maandag 12 maart 2018

Heel veel ATC-tjes

Ze blijven leuk de ATC-tjes. Inmiddels heb ik er al behoorlijk wat geruild en begint het een gezellige bonte verzameling te worden in mijn map. De clubdag waar ik afgelopen zaterdag was is natuurlijk een hele leuke plek om ze onderling te ruilen.

Ik heb er een aantal geruild op de clubdag, maar lang niet allemaal dus vind je het leuk om nog een kaartje met mij te ruilen... kijk dan in de Marianne Design ATC & Pocket Letters Facebook group, zie: https://www.facebook.com/groups/mariannedesign.atcpocketletters/ Daar zie je een up-to-date overzicht van welke kaartjes ik op het moment nog te ruil heb.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clear stamps: EC0166 (Craft dates 1) - EC0167 (Craft dates 2) - PL1522 (ATC stamp)
Collectables: COL1445 (Eline's craft dates)
Craftables: PL6501 (ATC pocket letter stencil)
Pretty Papers bloc: PB7054 (Crafty Patterns)



Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clear stamps: EC0169 (Eline's giraffe) - PL1522 (ATC stamp)
Craftables: PL6501 (ATC pocket letter stencil)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink) - JU0938 (Light blue & blue)
Pretty Papers bloc: PB7054 (Crafty Patterns)



Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clear stamps: PL1522 (ATC stamp) - PL1523 (Bloemen)
Craftables: CR1374 (Box card-bladeren) - CR1434 (Punch die bows) - 
PL6501 (ATC pocket letter stencil)
Creatables: LR0512 (Petra's appel bloessem) - LR0515 (Willow cats & birdhouse)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PK9152 (Herbs & leaves)


9 opmerkingen:

  1. Leuke ATC'tjes Marleen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes weer Marleen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat ben jij lekker bezig geweest ! heel erg leuke creaties !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn er echt veel! Heel mooi zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze blijven leuk die ATC-tjes.
    Snoepig, vooral die met knoopje en lapje en zo!
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marleen, wat een leuke ATC'tjes heb je gemaakt! Ik heb weer veel gemist bij jou, lekker even rondgesnuffeld. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuke ATC kaartjes heb je gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuke kaartjes!
    Ik heb een ATC groep op Facebook. Wie het leuk lijkt, kan zich aanmelden:
    https://www.facebook.com/groups/243817016128534/

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen