Buttons/pagina's

    

zaterdag 12 augustus 2017

In de Spotlight op het Marianne Design blog

Vandaag staat er een nieuwe spotlight op het Marianne Design Inspiratie blog. Deze keer staat het nieuwe Pretty Paper bloc 'Do what you love' centraal. Ook ik ben daar mee aan de slag gegaan... hieronder van een sneak peek van mijn werkstukjes.


Benieuwd naar mijn hele werkstukjes en die van de andere dames uit het Design team... kijk dan snel op het Marianne Design inspiratie blog, klik op het logo hieronder.



3 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Mooie voorbeelden met het gave papier, heel inspirerend. Jouw cadeautjes zijn tof!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige cadeautasjes heb je met het mooie papier gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen