Buttons/pagina's

    

maandag 19 juni 2017

Aloha Zomer!

Afgelopen zondag was het aan mij de beurt om weer iets te laten zien op het Marianne Design inspiratie blog en dat zijn deze keer deze twee zomerse stempelkaarten geworden. Zoals jullie al hadden gemerkt bij mijn voorbeeldkaart voor het Marianne Design challenge blog heb ik een beetje zitten spelen met de zee en strand stempeltjes van Hetty. Ook deze kaarten zijn op diezelfde manier gemaakt.

Op het Marianne Design inspiratie blog kun je lezen/zien hoe je zelf ook eenvoudig een terugkerend patroontje kunt stempelen.

Lieve groetjes, Marleen


Natuurlijk vind je ook de werkbeschrijving voor beide kaarten en de materialenlijst weer terug op het Marianne Design inspiratie blog. Klik op het logo om naar de blog te gaan.


7 opmerkingen:

  1. Heerlijk, wat een mooie zomerse kaartjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk!
    Echt een top idee!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk idee met die stempels ! Wil ik ook eens proberen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaartje kaartjes zijn het zo geworden. Net als die voor vaderdag. Ik ga even kijken bij MD hoe je het gedaan hebt.
    lieve groetje Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt Marleen. En wat zijn de stempels leuk.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen